[ bubuvill ]
Minden ami az autóban elektromos !
  2018.12.18 04:12

Föoldal
Kapcsolat - nyitvatartás
Partnereink, hasznos linkek
Térkép / Map
Képek
Contact - working hours
Referenciák
Érdekességek
ÁRAMKÖR SZAKMAI EGYESÜLET
Szolgáltatások
Munkatársaink


Események...

  • MUNKASZÜNETI NAPOK 2017
  • MUNKASZÜNETI NAPOK 2016

  • KLÍMA SZAGTALANÍTÁS

  • Világításteszt akció!

  • KLÍMA ELLENÕRZÉS DÍJMENTESEN


    > Föoldal > Szolgáltatások

    Szolgáltatások

    Szolgáltatásaink:

    • motordiagnosztika
    • computeres hibakódolvasás
    • riaszto, immobiliser beépítés
    • önindító, generátor javítás
    • computrers gépjármûdiagnosztika
    • elektromos központizár javítás, beépítés
    • elektromos ablakemelõ javítás beépítés
    • telefonkihangosító beszerelés
    • fejegységek (rádió, magnó, cd, mp...) beszerelés, csere
    • világítás revízió (xenon is)
    • fényszóróbeállítás
    • elektronikai problémák meghatározása
    • klíma revízió, autóklíma töltés (zárttechnológiás)
    • utastér szagtalanítás, ózonos fertõtlenítés
    • hütõközegfestés
    • autóklíma javítás
    • általános autóvillamosság
    • hibakódok, paraméterek kiolvasása, elemzése
    • riasztó távvezérlõ csere
    • gyári távvezérlõház csere

    A nálunk javíttatott jármûvek kiégett izzóit külön munkadíj felszámítása nélkül - csak anyagköltség - kicseréljük. (Hibakódolvasás, fényszóróállítás, klímatöltés és egyéb kisjavításokra ez a kedvezmény nem vonatkozik)

    Egyéb szolgáltatásaink:

    Igény esetén levesszük a terhet Ügyfeleink válláról és megbízható partnereinkkel együtt

     elvégezzük gépjármüvén a következöket:

    • idöszakos szervízmunkák
    • müszaki vizsgára történõ felkészítés, és vizsga ügyintézés
    • fékellenõrzés
    • futómûellenõrzés
    • olajcsere
    • autókozmetika
    • futómûbeállítás
    • gumiszerelés és centírozás
    • lakatos és fényezõmunkák
    • mûanyagjavítás
    • szélvédõcsere
    • autómentés
    • kipufogó javítás

     

     

    Motorvezérlés hibakeresése, diagnosztizálása.

     

     

     

    Riasztó, indításgátló, központizár beszerelés, javítás. Távvezérlõházak, távvezérlõk.

       

      

     

    Tolatást segítõ készülékek beépítése. hibaelhárítása

    Általános autóvillamossági problémák (nem töröl, nem világít, nem fúj, nem jelez...).

     

     

    Önindító, generátor javítás:

     

     

    Autólkíma zárttechnológiás töltés, javítás, szagtalanítás.

    Tavasz közeledtével a legtöbb klímás autóban érzékelni lehet egyfajta jellegzetes dohos szagot, ami a szellõzõrácsokon keresztül áramlik az autó belsejébe. Ennek oka többek között egyfajta baktérium letelepedése lehet, ami elõszeretettel fészkeli be magát ebbe a nyirkos közegbe. Az autóklíma berendezésének tisztítása, karbantartása nem csak az autó értékének megõrzése miatt fontos, hanem egészségünk megóvása érdekében is oda kell figyelnünk rá.

    Ezért ajánljuk kedves ügyfeleink figyelmébe a habos autóklíma tisztítást!

    Ez egy makacsabb szennyezõdések eltávolítására alkalmas módszer, mely során egy aktív habot juttatunk az autóklíma járataiba amely eltávolítja a lerakódott szennyezõdéseket, gombákat mikroorganizmusokat.

     

    Ózonos fertõtlenítés

    Autóklíma tisztítás során a jármû utasterébe helyezzük a nagyteljesítményû ózongenerátort. A gép egy átlagos személyautót képes 25-30 perc alatt vegyszer nélkül fertõtleníteni, visszamaradó ózon, vagy káros anyag nélkül. A jármûklíma tisztítás során nem csak a légkondicionáló berendezés tisztítása történik meg, hanem az egész autó baktérium, és vírusmentes lesz, valamint a kellemetlen szagok is eltûnnek.

     

    Ne feleltsék el ellenõriztetni pollenszûrõjük állapotát sem! Az eltömõdött pollenszûrõ nem csak a jármû komfortszintjét csökkenti, hanem komoly és költséges károkat is tud okozni az elektomos rendszerben.

    Az eltömõdött pollenszûrõ miatt tönkrement elektronikák:

    A kör egyes alkatrészei tömlõkkel és alumíniumvezetékekkel vannak összekötve, és zárt rendszert alkotnak. A hûtõanyagot és a klímaolajat a kompresszor keringeti. A körfolyamatot két részre szokás osztani: nagynyomású (ábránkon sárga-vörös) és kisnyomású (kékkel jelölt) részre.

    A kompresszor (1) összesûríti a gáznemû hûtõközeget (amitõl az erõsen felmelegszik), és nagy nyomással préseli át a kondenzátoron (3). Itt kivonja a hõt a hûtõközegbõl, az kicsapódik, és gáznemûbõl cseppfolyós állapotba kerül.
    A szárítószûrõ (5) a következõ állomás, ami biztosítja, hogy a hûtõközeg cseppfolyós állapotban és szennyezõdésektõl mentesen haladjon tovább. Ez a nagy nyomású cseppfolyós hûtõközeg az expanziós szelepen (8) való áthaladáskor térfogat-növekedés miatt kisnyomásúvá válik, és a nagy felületû elpárologtatón (6) keresztülhaladva érvényesül halmazállapot-változás hõelvonó-hatása. Ezután a kisnyomású gáznemû hûtõközeg az expanziós szelepen keresztül ismét a kompresszorba jut. Ezzel zárul a körfolyamat.

    A klímaberendezés és a biztonság kapcsolata

    Tudományos vizsgálatok támasztják alá, hogy a túl magas hõmérséklet miatt csökken az összpontosító képességünk, hamarabb elfáradunk, megnõ a reakcióidõnk. A gépkocsik klímaberendezése kellemes hõmérsékletre hûti le a belsõ teret, és egyben szárítja a levegõt is. Komfortérzetünk és éberségünk pedig lecsökkenti a baleset kockázatát.

    Karbantartás

    A gépjármûgyártók állításával ellentétben a klímaberendezés rendszeres karbantartást igényel. A szezon indulásakor ennek legfontosabb elemei a légcsatornák és az elpárologtató tisztítása, gomba és baktériumoktól való mentesítése, az utastér levegõszûrõ cseréje, illetve a rendszer töltöttségének és megfelelõ mûködésének ellenõrzése, szükség esetén utántöltése és javítása.

    Mi történik a klímakarbantartás során?
     

    • Lefejtik a hûtõközeget.
    • Kicserélik a szárítót (2 évente).
    • A nedvességet vákuumszivattyúval távolítják el.
    • Megtörténik minden alkatrész szemrevételezése, a csatlakozások és hajtóelemek, valamint a kábelezés és a kezelõszervek ellenõrzése.
    • A klímaberendezést a gyártó által elõírt mennyiségû hûtõközeggel töltik fel.
    • Ellenõrzik/kicserélik a beltéri szûrõt (évente illetve minden 15 000 km megtétele után).
    • Elvégzik az egész rendszer funkcionális és tömítettség vizsgálatát.
    • Dokumentálják az egyes ellenõrzési lépések eredményeit.

    Miért kell cserélni az alkatrészeket?

    1, Hûtõközeg csere
    Évente a hûtõközeg 10 %-a is eltávozhat belõle természetes módon a tömlõn és az azt összekötõ elemeken keresztül. Emiatt csökken a hûtõteljesítmény. Ezen felül a hûtõközeg, mely a klímarendszerben kering, egyúttal a kompresszor kenéséhez szükséges olajat is szállítja. Ha a kompresszor kenése nem megfelelõ, a szükséges javítási költségek elérhetik akár a 150- 200.000 Forintot is.

    2, Szárítószûrõ csere
    A másik gondot az okozza, hogy a hûtõközeg a tömlõkön keresztül kívülrõl nedvességet vesz fel. Ennek egy részét megkötheti a klímarendszer szárítószûrõje, viszont ezt 2 évente cserélni kell, ennyi idõ után éri el ugyanis telítettségi állapotát. Ha ez a csere nem történik meg, az expanziós szelep eljegesedésének veszélye is fennáll, ami jelentõs üzemzavarokhoz, egészen a klímaberendezés meghibásodásához vezethet.

    3, Fertõtlenítés
    Az elpárologtató a mûszerfal alá van beépítve, és a szellõzõrendszerbe van integrálva. Ez a nehezen megközelíthetõ hely a sötét és nedves környezetével ideális a baktériumok, gombák és mikroorganizmusok megtelepedéséhez. Ezek a kórokozók a szellõzõrendszeren keresztül jutnak a jármû belsõ terébe sokunknál allergiás reakciót okozva. A mikroorganizmusok miatt továbbá dohos, kellemetlen szag is keletkezik. Az elpárologtató rendszeres fertõtlenítésével hosszú idõre kiirthatóak a meglévõ kórokozók.

    4, Pollenszûrõ csere
    A beltéri pollenszûrõ általában mikroszálakból álló nem szövött anyag, mely kiszûri a port, a szennyezõdést és a polleneket. Egy aktív szén beltéri szûrõ a még gáznemû káros anyagokat (szénhidrogén-vegyületek, ózon) is megköti. 15000 km megtétele után viszont eléri a "telítettségi állapotot" és ki kell cserélni. Ha ez nem történik meg, akkor csökken a levegõáteresztõ-képessége. A beltéri ventillátor motorja emiatt nagyobb terhelésnek van kitéve, túlmelegedés miatt a tönkremenetel kockázata is fennáll. Az elszennyezõdött pollenszûrõ okozta nedves beltéri levegõ nemcsak a szennyezõ részecskéknek kedvez, hanem miatta az ablakok könnyebben bepárásodnak.

     

    A kilyukadt nyomócsõ:

     

     

    A lyukas nyomócsõ hegesztés után.

      

      

     

    Copyright (c) 2005 internetsoft

    [ admin ]